3 inch dropman pitarm

 

 

 

                De meeste spoa rijders onder ons kennen het probleem wel ondanks.

            Dan je overhead er op heb staat je stuurstang er nog altijd onder en                         

            tescheve hoek er onder.

            Door dat de stuurstang er nog  te scheef onder staat heeft dit invloed op het rij en 

            Stuur gedrag van je suzuki. En worden de krachten niet goed verdeelt.

            Tja en  eerlijk is eerlijk met spoa rijden op de weg is al een kunst opzicht.

            Ik had hier een paar optie. Of zelf iets maken of een 3 inch dropman pitarm tekopen

            Ik heb dus gekozen voor een tekopen  .en waarom het is toch je stuur inrichting.

            Nu kun je zelf wel iets maken daar voor maar ik heb meer vertrouwen in de kanten

            En klare pitarm .

            Ik wist dat onze super belg dirk naar het noorden ging .Dus die even gebelt of hij voor

            Mij even naar  DGtuning wilde gaan om daar een 3 inchs pitmanarm op tehalen.

            En jawel vrijdag avond stond  den dirk met mijn dropmanpitarm voor de deur.

            Naar een lange zware nacht met den dirk hebben door gebracht.ps wisten jullie wel 

            Dat hij aan slaap stoornis lijd en een praat ziekte heeft L O L.

            Nha nu kon het werk beginnen dirk was weer onder weg naar zijn volgende

            Slachtoffer  .

            Tegen beter weten in heb ik eerst de bout los gedraaid en daarna een poeli trekker er

            op gezet  om de oude pitram los tekrijgen maja dat kreng zat muur vast en bleef muur

            vast zitten .zucht

            Dan maar weer op mij  manier dus met geweld en de flex en hamer en beitel

          

                                Klik op de foto.s voor de grotere versie

 

       Daarna even  een flinke mep met de hamer er op en los was die

 

Nu alleen nog even de stuurstang er af halen met een snapper en klaar     

 

Dit is hem nu dan die nieuwe 3 inch dropman pitarm en tja de rest is een makie

Even onder op het stuurhuis  plaatsen  de grote moer weer aan draaien

De fusekogel even weer er op doen een de kroonmoer vast draaien  en klaar.

Door dat ik in een verstelbare stuurstang heb gemaakt kan ik nu zorgen dat ik aan bijde zijde van de veren even veel speling tussen de banden en bladveren heb.

Hier onder kun je even het verschil zien in de oude  en de nieuwe pitmanarm

ik heb de  de boel even getest en het is gewoon merkbaar er staat minder spanning op de stuurstang door dat hij nu weer in zijn originele stand is terug gezet.

Al met al ben ik weer eens tervreden over

Voor vragen hier over kun je me mailen uipko