Clusius Skincare Centre
© Skincare Centre Clusius
Hoe werkt Sanaslank Persoonlijke begeleiding en vier blokken Begeleiding Als dieetcoach zie ik toe op een juist en verantwoord gebruik. Ik ben ervaringsdeskundige en kan je dus veel tips geven. Begeleiding is absoluut noodzakelijk voor de juiste voorlichting en ondersteuning. Van tevoren is het onmogelijk exact te voorspellen hoeveel je zult afvallen, omdat er geen twee mensen hetzelfde zijn. Sekse, leeftijd, stofwisselingspatroon, ontplooide activiteiten, genen en hormonenpeil zijn allemaal van invloed op iemands mate van gewichtsverlies. Tijdens het consult wordt je gewogen op een impedantiemeter. Deze weegschaal geeft, naast het totale gewicht onder andere, ook een vetmeting, het vochtgehalte, de spiermassa en de botmassa aan. Verder bespreken we hoe de afgelopen periode verlopen is en geef ik tips en uitleg over de komende periode, zodat je weer met nieuwe informatie en motivatie verder kunt. Ook voor dit dieet geldt “Samen maken we er iets moois van”. Blok 1 Dit blok is het meest strenge blok. Belangrijk is jezelf strikt aan de richtlijnen van dit blok te houden, alleen dan heb je het beste resultaat. In dit blok eet je 4 SanaSlank eiwitrijke maaltijden en 2 SanaSlank eiwitrijke snacks per dag. Zo kom je aan 6 eetmomenten op een dag. Daarnaast is het belangrijk dat je de voorgeschreven voedingssupplementen inneemt. Deze vitaminen en mineralen zijn speciaal ontwikkeld en afgestemd op het SanaSlank eiwitdieet. Ook dient 2 keer per dag een flinke portie toegestane groenten te worden gegeten. Voldoende beweging, minimaal 30 minuten per dag, mag niet worden vergeten. Uiteraard is het drinken van minstens 2 liter water per dag een must! Water is op zuurstof na de belangrijkste substantie voor het lichaam en vormt de basis van alle biologische processen. Zodra je twee derde van je te verliezen gewicht kwijt bent, mag je overstappen naar Blok 2 van het dieet. Blok 2 Dit blok is gematigder dan blok 1, maar omdat het dagmenu evengoed weinig koolhydraten bevat blijf je in ketose. Dit blok houdt in dat je 3 SanaSlank maaltijden en 2 SanaSlank eiwitrijke snacks eet per dag samen met de voorgeschreven voedingssupplementen. Daarnaast eet je ‘s avonds een lichte maaltijd zoals een stukje mager vlees, vis of een vegetarische vervanging en groenten. Ook voor dit blok geldt; 2 keer per dag een flinke portie toegestane groenten eten en minstens 2 liter water drinken. Ook hier mag voldoende beweging, minimaal 30 minuten per dag, niet worden vergeten. Als je je streefgewicht hebt bereikt, stap je over naar blok 3. Blok 3 In dit blok bouw je het gebruik van de SanaSlank producten af. Je lichaam krijgt langzamerhand weer koolhydraten binnen, door het toevoegen van producten als volkorenbrood, zilvervliesrijst, aardappelen, fruit en zuivelproducten. Ook in dit blok blijf je de voedingssupplementen die afgestemd zijn op blok 3 en 4 gebruiken, evenals het drinken van minstens 2 liter water en voldoende bewegen, het liefst 40 minuten per dag. Blok 4 In dit blok is het van belang om je behaalde streefgewicht te handhaven en te eten op een gezonde manier. Het is vrij logisch dat wanneer je in je oude eetpatroon vervalt, je weer opnieuw zult aankomen. Om op gewicht te blijven, zal je eetpatroon moeten veranderen, want door het oude eetpatroon is juist overgewicht ontstaan. SanaSlank biedt de juiste begeleiding om het eetpatroon aan te passen. Je leert dan ook welke voedingsmiddelen je het beste wel en niet kunt eten en je werkt aan gezonde gewoonten om vitaal en in balans te blijven.
Clusius Skincare Centre
© Skincare Centre Clusius
Hoe werkt Sanaslank Persoonlijke begeleiding en vier blokken Begeleiding Als dieetcoach zie ik toe op een juist en verantwoord gebruik. Ik ben ervaringsdeskundige en kan je dus veel tips geven. Begeleiding is absoluut noodzakelijk voor de juiste voorlichting en ondersteuning. Van tevoren is het onmogelijk exact te voorspellen hoeveel je zult afvallen, omdat er geen twee mensen hetzelfde zijn. Sekse, leeftijd, stofwisselingspatroon, ontplooide activiteiten, genen en hormonenpeil zijn allemaal van invloed op iemands mate van gewichtsverlies. Tijdens het consult wordt je gewogen op een impedantiemeter. Deze weegschaal geeft, naast het totale gewicht onder andere, ook een vetmeting, het vochtgehalte, de spiermassa en de botmassa aan. Verder bespreken we hoe de afgelopen periode verlopen is en geef ik tips en uitleg over de komende periode, zodat je weer met nieuwe informatie en motivatie verder kunt. Ook voor dit dieet geldt “Samen maken we er iets moois van”. Blok 1 Dit blok is het meest strenge blok. Belangrijk is jezelf strikt aan de richtlijnen van dit blok te houden, alleen dan heb je het beste resultaat. In dit blok eet je 4 SanaSlank eiwitrijke maaltijden en 2 SanaSlank eiwitrijke snacks per dag. Zo kom je aan 6 eetmomenten op een dag. Daarnaast is het belangrijk dat je de voorgeschreven voedingssupplementen inneemt. Deze vitaminen en mineralen zijn speciaal ontwikkeld en afgestemd op het SanaSlank eiwitdieet. Ook dient 2 keer per dag een flinke portie toegestane groenten te worden gegeten. Voldoende beweging, minimaal 30 minuten per dag, mag niet worden vergeten. Uiteraard is het drinken van minstens 2 liter water per dag een must! Water is op zuurstof na de belangrijkste substantie voor het lichaam en vormt de basis van alle biologische processen. Zodra je twee derde van je te verliezen gewicht kwijt bent, mag je overstappen naar Blok 2 van het dieet. Blok 2 Dit blok is gematigder dan blok 1, maar omdat het dagmenu evengoed weinig koolhydraten bevat blijf je in ketose. Dit blok houdt in dat je 3 SanaSlank maaltijden en 2 SanaSlank eiwitrijke snacks eet per dag samen met de voorgeschreven voedingssupplementen. Daarnaast eet je ‘s avonds een lichte maaltijd zoals een stukje mager vlees, vis of een vegetarische vervanging en groenten. Ook voor dit blok geldt; 2 keer per dag een flinke portie toegestane groenten eten en minstens 2 liter water drinken. Ook hier mag voldoende beweging, minimaal 30 minuten per dag, niet worden vergeten. Als je je streefgewicht hebt bereikt, stap je over naar blok 3. Blok 3 In dit blok bouw je het gebruik van de SanaSlank producten af. Je lichaam krijgt langzamerhand weer koolhydraten binnen, door het toevoegen van producten als volkorenbrood, zilvervliesrijst, aardappelen, fruit en zuivelproducten. Ook in dit blok blijf je de voedingssupplementen die afgestemd zijn op blok 3 en 4 gebruiken, evenals het drinken van minstens 2 liter water en voldoende bewegen, het liefst 40 minuten per dag. Blok 4 In dit blok is het van belang om je behaalde streefgewicht te handhaven en te eten op een gezonde manier. Het is vrij logisch dat wanneer je in je oude eetpatroon vervalt, je weer opnieuw zult aankomen. Om op gewicht te blijven, zal je eetpatroon moeten veranderen, want door het oude eetpatroon is juist overgewicht ontstaan. SanaSlank biedt de juiste begeleiding om het eetpatroon aan te passen. Je leert dan ook welke voedingsmiddelen je het beste wel en niet kunt eten en je werkt aan gezonde gewoonten om vitaal en in balans te blijven.