Banner ontworpen door Maikel Slemmer
Signeer of Bekijk mijn Gastenboek. Neem contact op met mij via Email. Sylux @ Facebook, info over mij.

Deze pagina is geoptimaliseerd voor 1024x768 resolutie of hoger.

Kies Taal:
Nederlands Engels
MPT Logo
Waar Metroid Prime meer is dan "gewoon" een spelletje.

  • Metroid Prime.

  • Metroid Prime 2
    ECHOES.

  • Metroid Prime 3
    CORRUPTION.

  • Archieven.


    We are gamers like you.
    [ Breda ] [ Tilburg ]


    Deze pagina gebruikt een speciaal lettertype voor bepaalde headers, dit lettertype kan je uiteraard downloaden Hier. Klik rechts met de muis op de link en dan opslaan als, pak het uit met winzip of winrar en verplaats het lettertype naar je lettertypen map op je computer.
  •  

    SAMUS'S BEWEGINGEN
    Morphball Sprong: (Alleen in MP Trilogy!) Geef de Wii mote een tikje omhoog om een Morphball Spronmg te maken, dit kan alleen wanneer je de Bommetjes hebt. Dit kan ook gebruikt worden voor een dubble bom sprong en zelfs voor een dridubbele bom sprong. simpel genoeg gebruik de morphball sprong en plaats het eerste bommetje midden in de lucht.
    Dubbele Bom Sprong: Gebruik de bommetjes om je zelf hogerop te werken. Verander in een morphball en plaatst twee bommetjes, plaats de tweede net voordat de eerste ontploft, naar de ontploffing plaats je derde bommetje in de lucht, en het tweede bommetje blaast je weer omhoog in het derde bommetje die je nog hoger blaast.
    Driedubbele bom sprong: Gebruik de bommetjes om je zelf hogerop te werken. Verander in een morphball en plaatst twee bommetjes, plaats de tweede net voordat de eerste ontploft, naar de ontploffing plaats je derde bommetje in de lucht, en het tweede bommetje blaast je weer omhoog intussen tijd is het eerste bommetje weer vij, plaats deze op het derde bommetje, en als de derde je omhoog blaast plaats je het tweede vrije bommetje weer op dat hoogste punt,waardoor je derde bommetje je weer in je nieuwe tweede blaast en die jed aarop nog hoger blaast. Klinkt ingewikkeld maar het is simpel timing.
    Zijwaarste stap: Wanneer je een vijand hebt gelocked beweeg je opzij links of recht en springen doe dit tegelijkertijd en Samus maakt een ontwijkende sprong opzij.
    Zijwaarste sprong (Space Jump nodig): Wanneer je een vijand hebt gelocked beweeg je opzij links of recht en spring je twee keer snel achterelkaar doe dit tegelijkertijd en samus maakt een ontwijkende sprong opzij, en beland vaak achter de vijand.
    Wall Jump (Screw Attack nodig): Do een dubbele sprong vlakbij een walljump oppervlakte, en vervolgens een derde spring nu zal Samus omhoog springen tussen de twee muren in, je moet zelf ook wel blijven springen anders val je naar beneden. En dat willen we deze charmante dame niet aan doen.
    Wall hug (Spider Ball nodig): Wanneer je op een magnetische rails zit met de spider ball blijf je aan de rails hangen (R vasthouden op de gamecube, Z op de Wii), wanneer er een andere rails onder je zit laat je de Z of R even los voor een kleine vrije val, en daarna weer indrukken je hangt nu aan de andere rails. Dit kan ook met bommetjes omhoog.
    Screw Attack (Screw Attack nodig): Spring, en dan spring je nog een keer, daarna spring je een derde keer en blijf je dit herhalen hiermee kun je grote afstanden overbruggen door achtereen volgende sprongen, als je het goed timed kun je heel ver komen, hangt er maar net vanaf hoe snel je weer springt, spring je te snel dan kom je niet ver, spring je te langzaam dan kom je helemaal niet ver, wederom is het timing. Let wel op er is een limiet, maximaal 5 sprongen achter elkaar daarna val je ongeacht wat je doet (Dit is exclusief de twee sprongen die je maakt met de sprong en space jump).
    Boost Jump (Spider Ball en Boost Ball nodig): Wanner je jezelf op een magetische rails bevindt, gebruik je de R knop (Z op de Wii) om aan de rails te blijven hangen intussen houd je de B knop vast om de Boost ball op te laden. Laat de R knop los (Z op de Wii) om een jezelf te lanceren van de Magentische Rails, vergeet niet weer naar de lancering de R knop (Z op de Wii) weer in te drukken anders komt het niet goed met onze charmante dame.